Гарантія та повернення
Умови гарантійного сервісного обслуговування
- Термін гарантії встановлюється на кожен товар і може бути різним.
- Гарантійні зобов'язання здійснюються за наявності правильно заповненого гарантійного талона із зазначенням у ньому дати продажу, печатки (штамп) торгуючої організації, підписи продавця.
- Талон повинен бути в наявності, з читабельним текстом.
- Щоб уникнути непорозумінь переконливо просимо Вас перед початком роботи з придбаним товаром уважно ознайомитися з інструкцією, що поставляється з ним, або прочитати інформацію про умови роботи на сайті виробника.
- На товар, що продається діє гарантія з моменту продажу товару.
- Термін проведення гарантійного ремонту не більше 30 робочих днів, з моменту узгодження і надходження несправного продукту в сервісний центр.
- У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено у випадках:
- Порушення правил експлуатації, профілактичного обслуговування або зберігання;
- Сильного забруднення товару, як зовнішнього так і внутрішнього;
- При спробі самостійного ремонту, модифікації, розтину поза сервісним центром;
- Явних механічних пошкоджень, викликаних зовнішнім або будь-яким іншим впливом;
- Попадання всередину виробу сторонніх предметів, засмічення і забруднення спеціальних вентиляційних і робочих отворів, вікон, маніпуляторів, елементів і т. д.;
- Деталь, яку необхідно замінити, є витратною, швидко зношується;
- Перевантаження викликаної черезмірними навантаженнями на придбаний товар.
- На змінні вузли і оснащення поставляються в комплекті Гарантія не поширюється.
Увага! При перших ознаках несправності необхідно припинити роботу і звернутися в сервісний центр для з'ясування причин.
Післягарантійний сервіс
Ми забезпечуємо технічну підтримку і після закінчення терміну гарантії.
Щоб відправити обладнання для ремонту, діагностики, чищення та ін. операцій, вам необхідно:
- Зателефонувати по одному з телефонів в розділі Контакти.
- Повідомляєте про характер несправності.
- Узгодьте з менеджером деталі відправки.
Повернення товару
Дії в разі виявлення дефектів протягом гарантійного терміну
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, має право вимагати відповідно до Закону Україна "Про захист прав споживачів":
- заміни на аналогічний з різницею у вартості;
- пропорційного зменшення вартості;
- усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, не підлягають задоволенню, якщо продавець доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.
Повернення або обмін товару виконується згідно письмового висновку гарантійного сервісного центру про те, що Умови експлуатації товару не порушені.
Повернення товарів, відправлених в регіони України, відбувається шляхом їх повернення або особисто покупцем, або Новою Поштою на адресу, за погодженням з менеджером, за рахунок покупця. Після чого виконується експертиза товару на наявність дефектів і в разі виявлення заводського браку при збереженні товарних властивостей проводиться повернення грошових коштів.
Обмін не підходящого товару
Покупець може обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки
Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний в день надходження товару в продаж повідомити про це споживачеві.