Працюємо по всії Україні
Пн-Пт 9:00 - 18:00
Сб, Нд - вихідні

FAQ - питання, що часто ставляться про роботу Інтернет-магазину Electronoff

Оформити замовлення в інтернет-магазині Electronoff можна:

  1. Через кошик сайту.

Для цього натискаємо кнопку “Купити” на цікавлять товарах і далі переходимо в кошик для оформлення замовлення або продовжуємо вибір товарів

Після вибору і додавання в кошик всіх необхідних товарів переходимо в кошик сайту electronoff.ua

Натискаємо кнопку “Оформити замовлення”

І оформляємо дані для замовлення (контактну інформацію, спосіб оплати, доставки)

Також на цьому етапі є можливість редагувати товари в замовленні.

  1. Через “Замовлення в 1 клік”

У картці товару натискаємо на кнопку “Купити в 1 клік”

Досить просто ввести номер телефону:

Але так можна замовити тільки один товар.

  1. Через форму Індивідуального пошуку товарів.

Для цього достатньо заповнити поля: Ім'я, Номер телефону і список необхідних товарів (кожен товар вводиться з нового рядка):

  1. В телефонному режимі.

Досить просто замовити зворотний дзвінок через форму на сайті:

Або зателефонувавши за будь-яким з контактних номерів нашого магазину Electronoff.ua:

  1. Через Viber-консультант

  1. По E-mail- у Для замовлень

  1. Через соціальні мережі

Досить відправити повідомлення нашої компанії:

Змінити кількість товарів в кошику-дуже просто, для цього достатньо натиснути кнопки “+” и “-” навпроти відповідних позицій товарів у замовленні

Також, кнопкою “x” можна і зовсім видалити позицію з замовлення.

Якщо ви оформляли замовлення через кошик сайту, то Вам прийде SMS- повідомлення з номером замовлення. Якщо замовлення оформлявся будь-яким іншим чином, то номер повідомить менеджер, який обробляє Ваше замовлення.

Всю інформацію про замовлені товари-можна побачити в особистому кабінеті Клієнта нашого сайту:

Також, завжди можна передзвонити нам і в телефонному режимі уточнити всю інформацію по будь-якому з Ваших замовлень.

Просто зателефонуйте нам і менеджер-уточнить будь-яке питання по опису товару, а також оновить фото товару в картці товару, якщо воно не відповідає дійсності.

Наші телефони:

Або можна написати на Viber, для максимально оперативного уточнення зовнішнього вигляду товару та інших характеристик. Наш Viber- консультанти доступні за номерами:

Так, звичайно, ми приймаємо замовлення в телефонному режимі.

Графік прийому замовлень в телефонному режимі:

  • Пн-Пт: с 9:00 до 20:00
  • Сб: с 10:00 до 17:00
  • Вс: вихідний

Також ми вихідні: 1 і 7 січня, 8 березня, на Великдень, Травневі свята, Трійцю, День Конституції, 24 серпня.

Оплатити замовлення в інтернет-магазині Electronoff.ua можна:

  • Готівка при самовивозі у нас в офісі (м. Київ, вул. Хмельницька, 10, оф. 184)
  • Картка при самовивозі у нас в офісі (м. Київ, вул. Хмельницька, 10, оф. 184)
  • Післяплатою (при отриманні у відділенні Нової Пошти вашого міста, вартість послуги 2% від суми +20 грн.)
  • За безготівковим розрахунком без ПДВ (рахунок від ФОПа 2ї групи на єдиному податку)
  • За безготівковим розрахунком з ПДВ (рахунок від ТОВ, платника податку на прибуток на загальній системі оподаткування)
  • На картку Приватбанку
  • Через сайт ввівши реквізити картки (Liqpay, якщо продукція знаходиться на складі магазину)
  • Готівкою кур'єру при доставці по Києву

Так, ми відправляємо замовлення післяплатою при сумі замовлення від 300 грн.

Ті товари, які знаходяться на складі магазину-можна оплатити через Liqpay.

Товари, які знаходяться на віддаленому складі-оплатити за допомогою Liqpay можна тільки після переміщення товару на склад магазину Electronoff у Києві на Хмельницькій.

Ми не приймаємо грошові перекази будь-якими іншими видами електронних грошей, включаючи WebMoney.

Так, звичайно, у нас в магазині встановлений термінал ПриватБанку, який також дає невеликий % Бонус+ винагороди від ПриватБанку.

Якщо ви з іншого міста, то доступна оплата замовлення через переказ по системі Приват24.

Ваше замовлення може бути не відправлений з наступних причин:

  • Ми до вас не додзвонилися для уточнення даних по відправці.
  • Не надійшла оплата.
  • Товар ще не був переміщений з віддаленого складу на склад магазину Electronoff в Києві.

Ми не Працюємо з Укрпоштою через те, що це дуже складно і займає багато часу у нас як у відправника, так і у замовника при отриманні посилки.

Працюємо тільки з Новою Поштою.

Вам могло прийти SMS- повідомлення з:

  • Номером Вашого замовлення

Dobriy den! Zakaz #156420 priniyat v obrabotku. V blizayshee vremia mi sviazemsia s vami! Spasibo Vam za zakaz! Vash Electronoff.ua

  • Номером картки Приватбанку для оплати Вашого замовлення

Dobriy den! Carta dlia oplati vashego zakaza #156420: XXXX XXXX XXXX XXXX (Familiya Imya dergatelya kartu). Summa k oplate XXX grn. Vash magazin Electronoff.ua

  • Номером ЕН (експрес-накладної з відправлення посилки Новою Поштою, за яким можна відстежити посилку)

Vash zakaz # 156420 otpravlen Novoy Poshtoy. TTN: XXXXXXXXXXXXXX. Vnimanie! Zakaz v otdelenii Novoy Poshty khranitsa tolko 5 dney! Summa zakaza XXX grn. Horoshego Vam dnia! Vash magazin Electronoff.ua 044 303-93-96

Для отримання посилки на Ваше ім'я-досить прийти у відділення Нової пошти, на яке вона була відправлена, з посвідчує особу документом і номером ЄП (експрес-накладної) по вашій посилці.

Також рекомендуємо встановити додаток “Нова Пошта” на ваш смартфон для прискорення отримання і відправки посилок.

Залишаючи наш офіс, будучи добре упакованим у фірмову упаковку, кожне замовлення переміщається на найближче до нас відділення Нової Пошти в Києві (98-е відділення).

Відправки з Пн по Пт ми робимо 3 рази на день, в 11:50, 16:00, 17:30; в Сб-в 11:00 и в 16:00. У дні з великою кількістю відправлень ми робимо додаткову вечірню (в 20:00) и/або ранкову (в 9:15) відправка.

Далі посилка з Вашим замовленням слід на центральний Склад Нової Пошти в Києві і звідти розподіляється і їде в регіони. Далі в залежності від регіону і розгалуженості його мережі відділень Нової Пошти, їде вже безпосередньо в Ваше відділення.

Таким чином ми досягаємо максимальної швидкості отримання замовлень нашими клієнтами.

Вартість доставки по Києву кур'єром Поні Експрес*:

Вартість доставки в регіони Нової Пошти*:

* - вартість доставки приведена станом на січень 2021 року. Точну вартість згідно габаритів посилки, ваги і точних адрес можна розрахувати на сайтах Нової Пошти і Поні Експрес.

Якщо наші менеджери побачать, що замовлення зроблено з одного і того ж номера телефону на різну продукцію (наприклад, ви щось вибрали, оформили замовлення, а потім побачили ще щось необхідне), то вони запропонують вам відправку в одній посилці, з метою економії вашого бюджету.

Але якщо Вам необхідно доставити дві посилки із замовленнями на різні адреси (наприклад, щось собі, а щось своєму товаришеві на подарунок), то ми відправимо двома посилками.

Так, звичайно. Ми знаходимося за адресою: м. Київ, вул. Хмельницька, 10, оф. 184

Крім того, в нашому магазині (пункті самовивозу) Ви зможете побачити багато цікавих і корисних товарів на нашій вітрині, поспілкуватися з технічним фахівцем Наживо для вирішення будь-яких ваших завдань.

Так, звичайно, передоплата на картку Приватбанку (або через Liqpay, або за безготівковим розрахунком) - є найвигіднішим способом оплати, ви економите на пересиланні післяплати 2% від суми + 20 грн.

Крім того, це єдиний спосіб оплати замовлень на суму до 300грн.

Після відправки посилки з нашого складу Вам прийде SMS повідомлення з номером ТТН, за яким можна через сайт Нової Пошти (або через Особистий кабінет в мобільному додатку Нова Пошта) відстежити дату доставки посилки.

Крім того, Вам прийде SMS повідомлення від самої Нової Пошти, що посилка прибула в Ваше відділення і що вона готова до видачі.

УВАГА: Посилки після прибуття у ваше відділення зберігаються там всього 5 днів!, після - вони повертаються до нас назад або йдуть в утилізацію.

Так, звичайно, якщо товар Вам не підійшов або ви просто хочете його повернути, то у Вас є 21 день з моменту покупки, за умови, що у товару збережений товарний вигляд і немає слідів експлуатації.

Для повернення товару можна:

  • Привезти його в наш офіс за адресою м. Київ, вул. Хмельницька, 10, оф. 184
  • Відправити його Новою Поштою до Києва на 98-е відділення на ім'я нашого магазину (ЕЛЕКТРОНОФ ЮА тел.: 0681159932) Просимо вказувати номер замовлення та реквізити банківської картки для повернення оплати (проводиться нашою бухгалтерією після отримання товару на склад день в день).

Якщо ви, забираючи товар на відділенні Нової Пошти побачили, що він пошкоджений, то необхідно відразу ж, не забираючи його, оформити Акт прийому-передачі і скласти претензію (бланки видають в самих відділеннях Нової Пошти і там же допомагають правильно заповнити)

Швидше за все товар був пошкоджений перевізником і він розглянувши складений Акт компенсує його вартість.

Також просимо вас передзвонити нам і повідомити про виявлення пошкодження і відправити фото складеного акту. Ми в свою чергу, відправимо Вам Ваше замовлення заново.

Щоб купити товар зі статусом “очікувавши” досить просто оформити замовлення через кошик сайту Electronoff.ua або будь-яким іншим зручним для Вас способом:

  • По телефону
  • Через месенджер (Viber, Instagram, Telegram, Facebook)
  • По E-mail-у

Як тільки товар надійде на наш склад, ми передзвонимо Вам і узгодимо всі деталі на замовлення: контактні дані одержувача і як буде здійснюватися оплата і доставка.

Розшифровка статусів товарів:

  • “В магазині” - товар знаходиться в нашій точці самовивозу (м. Київ, вул. Хмельницька, 10, оф. 184).
  • “В наявності” - товар знаходиться на нашому віддаленому складі, його переміщення в магазин займає 1-2 дні.
  • “Під замовлення” - товар знаходиться на складі наших постачальників, точні терміни поставки потрібно уточнювати у наших менеджерів.

Також товари можуть мати статуси:

  • “Отсутствует” - товару немає в наявності.
  • “Знятий з виробництва” - виробник перестав виробляти товар.
  • “Архівний” - старий товар, який ми більше не продаємо з різних причин.

  • Ми знімаємо з продажів товари, на які надходять нарікання від наших клієнтів.
  • У виборі постачальників ми керуємося критеріями якості і ціни.
  • З всесвітньо відомих брендів ми працюємо з:

Uni-T, MASTECH, FLUKE, STANLEY, Black&Decker, YIHUA, YATO, Pros’kit, Aoyue, ZD, OWON, Siglent, Benetech, ACHI, BAKU, Videx, FORWARD, QUICK, Accta, AICARE, Aida, APPA, BOSCH, BVP, CEM, CHS, CRC, Dremel, Electrum, Engineer, EuroLamp, Extools, FLIR, FLUS, Goot, HandsKit, Hanlong, Hantek, Honglitronic, INSTRUSTAR, KEMOT, LUKEY, Maxus, NOYAFA, PeakMeter, R’Deer, RICHMETERS, RIGOL, Scotle, SIGMA, Sinometer, Tesa, VOREL, VIPOW, WEP, WINTACT, ZUBR.

  • Ми не Продаємо копії або підробки під виглядом оригіналів!
  • Купивши товар - у Вас є 21 день на його повернення, якщо вас щось не влаштувало.
  • Купивши товар з гарантійним терміном - у Вас є повний гарантійний термін на покриття випадків гарантійного браку.
  • Після закінчення гарантійного терміну - у нас є свій Сервісний центр підтримки випадків поломки проданих нами товарів.

При поверненні товару, якщо він Вам не підійшов, або ви просто повертаєте без пояснення причини, згідно ЗУ “Про захист прав споживачів” ми зобов'язані повернути оплату протягом 3 банківських днів, але ми повертаємо в день отримання товару, або на наступний день.

Просимо при поверненні товару вказувати реквізити для повернення оплати.

Всі відгуки про наші товари проходять модерацію нашим контент-менеджером не рідше 2 разів на тиждень. Тому не переживайте, ми читаємо всі відгуки, реагуємо на них і публікуємо у себе на сайті, щоб допомогти з вибором товарів всім нашим клієнтам в майбутньому!

Це в наших інтересах, розповісти про наші товари з різних сторін, тому не переживайте, Ваш відгук обов'язково з'явиться після модерації.

Для оформлення замовлення в нічний час скористайтеся кошиком сайту.

Просто додайте необхідні товари в кошик сайту, натиснувши кнопку “Купити”

Далі після завершення вибору-перейдіть в кошик сайту electronoff.ua

І заповніть всі необхідні поля за умовами оплати і Доставки.

Вітаємо, замовлення оформлене!

Далі через кілька хвилин вам прийде SMS повідомлення з номером замовлення. І в робочий час чекайте дзвінка від менеджера для підтвердження замовлення або узгодження технічних деталей замовлених товарів.

Наш фізичний магазин-один і знаходиться в місті Київ, за адресою вул. Хмельницька, 10, оф. 184.

Але ми працюємо по всій Україні, доставляємо замовлення користуючись послугами перевізника Нова Пошта.

Також ми приймаємо замовлення з країн ближнього зарубіжжя. Варіанти оплати і доставки узгоджуються в кожному окремому випадку індивідуально.

Інтернет магазин Electronoff працює в будні дні (з Понеділка по П'ятницю) с 9:00 до 20:00.

По суботах ми працюємо з 10:00 до 17:00.

Ми як правило вихідні у всі великі державні свята (1 січня, 7 січня, 8 березня, на Великдень, 1 травня, 9 Травня, 28 Червня, 24 серпня).

Ми знаходимося в місті Київ, за адресою вул. Хмельницька, 10, оф. 184.

Дізнатися пароль-Ви можете у Вашому Google- акаунті за допомогою Google сервісу зберігання паролів Google Passwords.

Відновити пароль від особистого кабінету - можна скориставшись системою відновлення пароля:

Далі перевіряємо пошту і встановлюємо інший пароль.

Вкрай рекомендуємо вам стежити за безпекою збережених паролів, користуватися дворівневою аутентифікацією з прив'язкою до телефону.

Так, звичайно, за час нашої роботи, а це вже більше 10 років, нашими клієнтами стали сотні тисяч підприємств, майстрів і просто звичайних клієнтів, яких ми дуже цінуємо і яким вдячні за довіру нашої компанії!

Розмір знижки обговорюється індивідуально з менеджером ведучим замовлення.

Якість
ЯКІСТЬ
кожне замовлення ми перевіряємо
і даємо гарантію на всі товари
Швидкий сервіс
ШВИДКИЙ СЕРВІС
швидка і надійна доставка
товарів по Україні: Київ, Харків,
Дніпро, Одеса, Львів
Вигідна ціна
ВИГІДНА ЦІНА
кращі ціни на весь асортимент
знайдете дешевше - ми доплатимо
Післягарантійний сервіс
ПІСЛЯГАРАНТІЙНИЙ СЕРВІС
відремонтуємо будь-яку поломку навіть після гарантійного терміну
Отримуєте те,
що замовляли
Кожна позиція відповідає опису, перевіряється на відповідність фото і цінами. Ніяких сюрпризів при доставці.
Гарантія надійності.
Без сюрпризів
Уважно стежимо за відсутністю браку, якістю матеріалу, відповідністю екологічним і технічним нормам продукції.
Не підійшло?
Повернемо або поміняємо
Ми надаємо 21 день на обмін, щоб ви переконалися в якості товару.